Gravidbilder Anna

Jag har visst tagit en ovanligt lång paus från bloggandet. Men kameran har gått varm trots bristen på publicerade bilder.
För några dagar sen
 
var jag iväg och fotograferade en vacker och helt underbar vän; Anna. Hon har en bebis i magen och ville - som så många andra - föreviga den fina magen på bild!
Det var riktigt roligt, om än kallt, och jag är nöjd med resultatet! (Det är inte ofta jag säger det, ha ha!)
Jag hoppas att du min vän ska bli minst lika nöjd...




 












 
 




 
 


 

 Fotograf: Jag
Modell: Anna Lindmark
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfina bilder!

Svar: Tack :)
Josefin Westergren

2012-09-25 @ 10:01:43
Postat av: anna.

Bästa du!! <3

2012-09-26 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0