Bad photography day...

Jag känner att jag har en liten självförtroende-svacka när det gäller fotograferingen just nu.
Vill så HEMSKT gärna ha en ny kamera då jag verkligen känner att jag står stilla med denna. Funderar på allvar på att köpa en på avbetalning efter jul. Är det dumt?

Här kommer några bilder på Vixie från i förrgår...
Är inte så nöjd med dessa, måste höja min ribba lite nu känner jag! Nej usch, jag behöver något som för mig framåt nu. Står bara och stampar och känner hur alla andra är så mycket duktigare! Det är väl sånt som för en framåt men jag har så lätt att ge upp när det känns så...

 



 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker att du är jätteduktig, men själv är man ju bara amatör så vad vet jag. :P
Men avbetalning betalar man ju ofta mycket mer än vad sakerna egentligen kostar och det är ju inte så kul.. Spara är bättre, kanske sälja lite saker du inte behöver?

2012-09-26 @ 12:00:25
Postat av: Josefin

Ja visst är det bättre att spara men det är 15000 som ska fram... Och det kändes lite långt borta när det är så mkt annat samtidigt.

2012-09-27 @ 06:15:18
Postat av: Frida

Ja, men bättre att spara 15000 under 6mån? 1år? Än att betala av på kameran fortfarande om 2-3år? Och i slutändan ha betalt 20000 eller mer? Fast jag förstår att det är frestande. :)

2012-09-27 @ 09:57:54
Postat av: Sandra

Finns ju oftast räntefritt och då brukar det bara tillkomma uppläggningsavgift och avi avgift. Jag handlade mitt objektiv på avbetalning på jobbet när vi hade 10 månader helt utan avgifter.. då blir den inte en krona dyrare än om jag köpt den kontant men det är ju alltid bättre att köpa den direkt ändå :)

2012-09-27 @ 16:01:21
Postat av: Sandra

Vilken kamera tänker du köpa förresten?

2012-09-27 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0