7 år sedan...

...denna lilla valp kom till mig och förändrade hela min värld.


Låter kanske klyschigt men det var precis vad hon gjorde. Denna busiga hund med det största hjärtat, som är så duktig med My och leker med henne dag ut och dag in, står ut med allt och lever hela sitt liv med ett glädjeskutt.
Hon som hoppade över soffan endast några månader gammal, aldrig sov som valp utan bara sprang runt, runt i timmar, som hade (och har) de vackraste ögonen en hund kan ha...
Nu är hon hela 7 år gammal, man kan ana några grå hårstrån runt nosen,
men i övrigt känns hon lika ung som för 4 år sedan!

Matte älskar dig Vixie,
jag hoppas att du får vara med mig i minst 7 år till...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0