Under construction

Äntligen har jag påbörjat jobbet med stolarna. Längtar tills de blir klara och får flytta in i mitt kök!
Funderade ett tag på att göra två stycken vita och två stycken ljusgröna/ljusturkosa. Men jag tror jag väntar med det tills jag har målat om mitt kök vitt. Då kan det blir riktigt fint med en lite kul färgklick!
Dessutom fattas två stolar och jag undrar hur lång tid det ska ta innan jag lyckas hitta dom på loppis med tanke på hur lång tid det tog att hitta dessa.
De kostade dock endast 50:- styck - och då var ändå den ena stolen från år 1820, tror jag det var. Kan hända att alla är däromkring, fann på nätet att det var en rätt typisk modell just den tiden, och ännu tidigare.

 

 

Typ den här färgen tänkte jag, ev ännu lite ljusare.
Bild från google.se

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0