Photoshoot "Ida & Milton"

Även idag tittar solen fram och jag hoppas att den stannar framme! Jag hann ju bara få lite ynka färg på den bleka kroppen under helgen.

Vi hade middagsfrämmande i fredags av Ida, David och deras lille Milton och jag passade på att testa reflexskärmen jag fick hem samma dag.

Testade motljus igen och är hyffsat nöjd! Det är ju ännu finare om solen får komma fram lite på motivet, men det är så svårt med två personer på bilden... Hade också lite problem med skärpan på båda två, kom på senare att dom måste vara i precis samma nivå med sina ansikten, ingen får vara det minsta framför den andra, för att det ska lyckas. Nåväl, jag tycker det blev mysiga bilder i alla fall!
(Även om jag inte fick tillåtelse att lägga ut de som jag tyckte blev allra finast, he he.)

Imorgon ska fina Carolina stå modell, vi ska åka till stället de ska gifta sig på och titta ut lite bra platser för bröloppsfotona! Åh, vad jag längtar! Är inte varje dag någon av ens bästa vänner gifter sig. ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0