My Family

Jag vet att jag har varit frånvarande men jag tänker ändra på det nu! Våren knackar försiktigt (och då menar jag FÖRSIKTIGT) på dörren och energin börjar komma åter.
Kameran har fått ligga hemma alltför mycket och nu ska jag verkligen ta tag i fotograferingen!
Jag ska beställa reflexskärmar och lära mig dom innan det är dags att fotografera bröllopet. Skönt att ha hela sommaren på sig att öva.

I helgen har jag haft en ledig dag från att vara mamma och umgåtts med mina fina tjejer Ida och Carro!
Vi drack vin, åt god mat som Carro lagade och skrattade hela kvällen! Vi gick ut på krogen och det var väl egentligen inte nödvändigt kan jag tycka i efterhand. Men, nu har man provat igen. (Efter ca 2 års "torka".)

Jag känner att det är ganska bra att vara mamma och ha "det livet". Även om man ibland behöver unna sig lite egentid och att umgås ensam med sina vänner.
Min familj är det bästa jag har gjort i mitt liv! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud vad roligt (och nervöst!) att fota bröllop :D Vilka ska du få äran att fota?

2012-05-14 @ 12:52:21
Postat av: Josefin

Jag ska fotografera min fina väns bröllop. Hon gifter sig med sambons bror, så.. ;)

Blir jätteroligt men jag är supernervös! Ska beställa hem reflexskärmar när lönen kommer så jag hinner träna.

2012-05-14 @ 15:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0