Liten blir stor

Min bebis har börjat bli stor.
Hon står själv utan stöd i ca 15 sekunder, går väldigt stadigt och snabbt med gåvagnen, tar sig överallt krypandes - inklusive uppför trappor, säger "Bapa" (pappa) och "Ovve" (Vovve) och har fått 3 tänder och en fjärde på gång!
Vart tog tiden vägen?!

Idag har vi varit på loppis. Kameran fick stanna hemma då det spöregnade.
Men jag fyndade två lampor - bild kommer - och lite grejer åt My. Sedan åkte vi till Kåge och började måla mina nya köksstolar! Jag tror att dom kommer att bli jättefina. Har inte bestämt mig om jag verkligen ska ha alla vita eller om jag ska göra två eller tre stycken i ljus, ljus grön-turkos färg?

Nu ska jag se Gossip Girl och äta Pringles Paprika och dricka Vanilla Coke. Inte bra.
Bikini skall inhandlas imorgon. Då är det slut på det roliga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0