Lille Milton

Bjuder på några bilder på Milton från när dom var och hälsade på igår. Min lilla tös fastnade inte på direkt någon bild då sitta still inte var ett alternativ i hennes värld.

Tror förresten att det är dags att byta header på bloggen. Undrar när jag ska få tid över till det?
Det känns som om jag går på högvarv hela dagarna för direkt lillan somnat så känns det som om hjärnan kopplar bort totalt. Jag är helt färdig. Är inte van tempot. ;)


Modell: Milton
Fotograf: Jag
Utrustning: Nikon D60, Nikkor 50mm 1:1.4, reflexskärm silver



Kommentarer
Postat av: Janni

Milton är så stilig i sin rutiga skjorta! Åh :)

2012-06-04 @ 13:49:51
URL: http://alwaysdessertfirst.wordpress.com/
Postat av: Josefin

Att han är!!

2012-06-04 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0