Klivet ut

Hur pass bra måste man vara på att fotografera för att någon skulle vilja anlita en att ta deras bilder?
Alltså, skulle någon våga betala mig för att fotografera åt dom? Känns ju som att man står och trampar lite på samma ställe om man aldrig tar klivet ut liksom.

Jag vill så gärna skaffa en ny kamera så jag kan utvecklas lite till. Och eventuellt ta en kurs någon gång.
Men man måste väl börja någonstans? Porträtt är min grej just nu. Ska ägna denna sommar till att bli MYCKET bättre på den genren.

Ni vet var jag finns. ;) Om ni vågar.


Kommentarer
Postat av: Trivsamma Förändringar

Jättefina bilder i din blogg!

Så kul med fotobloggar, älskar att få inspiration och jag försöker utveckla och lära mig att fotografera bättre.



Kram Maria Elfström (Från Höstbarn-11)

2012-05-14 @ 20:07:14
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0