En kväll på havet...


Ikväll hade D planerat en myskväll. Den inleddes med pizza. Sedan stressade han på som en galning men ingenting hände. Jag frågade ungefär trettio gånger vad han hade för planer för kvällen men fick samma svar varje gång; "Du får se snart".
Över en timme efter att vi ätit gick vi in igen och det hände fortfarande ingenting.
Så jag fortsätter tjata och till slut säger D: "Okej, ta på dig en tröja." (Alltså, en ANNAN tröja, jag var faktiskt klädd...) Och så hämtar han en varm tröja åt mig. Vi går ut i hallen, jag bär lillan i famnen och säger; "Jaha, vi ska någonstans antar jag, men lillan då?" Som svaret på min fråga kliver min mamma då in genom ytterdörren. Gissa om jag blev paff? ;)

Så ikväll fick jag äntligen åka D:s nya "racerbåt", som en liten pojke på gatan så fint uttryckte det.
Jag älskar havet!

 

 

Utrustning: Nikon D60, Nikkor 50mm 1.4 G

Tack för ikväll älskling!
Du är bäst! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0