Värsta hemmafrun

Jag vet att det varit lite mycket hund-bilder på senaste... och inte så mycket till uppdateringar. Det är lite mycket annat nu. Men ni för stå ut med lite fler hundbilder då det är det enda jag har för tillfället. :P

Idag har jag i alla fall varit galet effektiv hemmafru och hunnit med följande:
kl. 10.20 var jag i stan för att storhandla, lillan fick sitta i kundvagnen och hade hysteriskt kul med handlarlappen, sedan kånka ut alla tusen varor i bilen, åka och tanka, åka ut till stallet och rida, hem igen, plocka in varorna, städa ur bilen medan lillan sov, källsortera och åka iväg med det till återvinningsstationen.
Sedan blev lek med lillan länge och så middagsdags för lillan.
Tjohej så duktig jag varit!


Och jag var så glad efter ridningen... Hästen jag rider är ganska "skvättig" av sig och kan flyga som värsta pegasus för något så simpelt som att det blåser lite en dag, att någon kommer fram runt ett hörn, något som fladdrar till osv.
Idag var det halverst storm, en plast i car-porten som fladdrade i vinden (brukar han vara livrädd för), en pressenning som fladdrade i ett annat hörn och grannen som gjorde donuts med sin skoter.
Men han små-ryckte bara 2 gånger!!! Tror det har gett en del att jag ridit honom så pass mycket och han har fått jobba ordentligt! Känns himla roligt iaf, man känner att han börjat lita på mig. ♥

Har tagit ett beslut också - ingen häst för mig något mer. Jag tycker man ska ägna tiden åt sina barn, och en häst tar alldeles för mycket tid och pengar. Känns riktigt rätt! Jag har haft min underbara häst-tid helt enkelt.


Vill bara påpeka att bland annat denna bild är 100% oredigerad. Inget ljus, ingen beskärning.. INGENTING!
Helt underbart det är att fotografera numera! Och bättre ska det bli, då apan bakom kameran ska försöka utvecklas också... Jag är typ överlycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Bilderna är verkligen jättefina.. :)

Kram

2012-03-08 @ 08:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0