Våren

Idag har jag haft en otroligt dålig dag. Ingenting särskilt har hänt utan det är nog mer mitt humör som varit i botten. Jag avskyr såna dagar. Man börjar fundera på så mycket då.
En sak jag tycker är lite jobbig är att man oftast bara är hemma numera. Man flänger inte omkring med vännerna längre och jag saknar inte flängandet, men vännerna.
Visst, man "kan" inte flänga hur som helst när man har en bebis med behov av olika slag men jag skulle vilja umgås med folk lite oftare.
Jag antar att man blir lite lat som småbarnsmamma. Man orkar inte packa vagnen och diverse annat, stämma in med tider osv. varje dag för att hänga på stan. Sen har man inte råd till så mycket. Nåväl. Inte vara bitter.

Våren är i alla fall nära, träden har börjat knoppa sig. Kanske ska jag lyckas knoppa och blomma snart igen också... har dock gått upp 1,5 kg igen. Vad sjutton? Har bakat en kladdkaka ikväll. Smart move.
Men efter den så blir det inga mer godsaker. Ever.


 


Kommentarer
Postat av: Ida

ÖPP, ÖPP, ÖPP!!! Du ska visst äta gosaker! På mitt kalas blire tårta!! ;)

2012-03-29 @ 13:20:08
Postat av: josse

Fan. Tänkte inte på tårtan när jag skrev. Shame on me.

En liiiten bit då. ;)

2012-03-29 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0