Kurs

För er som missat det så rider jag ju D:s styvfars häst, Zhacke medan han har armen i gips. Det har gått otroligt bra och det har varit så roligt! Det var kurs i helgen och gissa om jag kände mig lycklig.
Igår ringde han och frågade om jag var intresserad av en två-dagars kurs med tränaren Rick LeMay - han är BRA! Jag har aldrig lyckats varit med på dom kurserna tidigare och kände hur jag ville... men ekonomin tillät inte.
Ikväll ringde han igen och ville så hemkt gärna att jag skulle säga ja, så jag kunde inte hålla mig. Han är bra snäll den mannen, hjälper det som går för att det ska fungera för alla inblandade.

Så, om exakt en månad ska jag rida tre pass för Rick LeMay! Jag är tok-peppad! Skulle vilja ha med någon kompis då, någon som vill? :P Vore kul om någon kunde fotografera lite kanske... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0