Den perfekta modellen...

Fotoskörden från igår bestod av ca. 600 bilder! Vi - jag, lillan och vovven - var ute i över 3 timmar!
Idag är det skitväder igen, men önskar att jag hade en mänsklig modell en dag som denna då det verkligen kan bli snygga bilder i dimma.

Men jag ska inte gnälla på min modell som alltid ställer upp; Vixie. Hon kan stå blixt-stilla i flera minuter i väntan på att jag ska fixa med inställningar på kameran, reflexskärm, vinklar, lillan som protesterar. You name it.
Hon är en riktig pärla! ♥

Här får ni beviset på att detta är en trogen kamrat och en väldigt erfaren modell - som utstår det mesta utan klagomål. ;) Resten av bilderna kommer i flera inlägg.


Modell: Vixie
Foto: Jag
Utrustning: Nikon D60, Nikkor 50mm/1.4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0