One get what one deserve

Jag hade glömt hur det var att vara bakis. Det är fruktansvärt.
Och gud vet när jag var såhär bakis sist? Tur att det inte händer så ofta längre. Men jag måste säga det, det var faktiskt värt det! Vilken rolig kväll med tjejerna det var! Både nära vänner och helt obekanta men jag var positivt överraskad av hela kvällen! Alla var jättegulliga och trevliga och jag tror att vi alla hade riktigt kul!
...men vi saknade Ida på förfesten! ♥

Tack Carro för en toppen-kväll! Det gör vi om! (Fast inte än på ett tag kanske...haha!)

Jag lånar en bild från Carolines facebook-sida, den enda bilden från kvällen typ.

fr.v: Elin, Carro, Jag, Elina, Lina, Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0