Midsommar!

Imorgon är det Midsommar och det ska firas med kära vänner, god mat (grillat, har bilvit lite av en tradition), gott att dricka och skratt, musik och lekar! Jag längtar!
Vi får hoppas att vädret är oss till viljes också. Kameran ligger på laddning och jag LOVAR att det blir en hel del bilder imorgon! Jag är så nojig över att ta med kameran på fest när man åker till någon annan, men hemma känns det bättre.

Glad Midsommar önskar vi er allihopa!
Nedan får ni njuta på några somriga (?) bilder på lilla tösen!

 




Utrustning: Nikon D60, Nikkor 50mm/1.4G, reflexskärm silver




Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu vill jag se lite bilder från midsommar ;)

2012-06-25 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0