I want to be better!

Det har blivit några dagars paus härifrån då jag haft lite att stå i inför bland annat Midsommar.
Jag har också målat klart de sista fyra stolarna så nu står de och torkar i garaget! Det ska bli härligt att få slänga de gamla, trasiga stolarna!

Eftersom jag skriver en hel del om mitt intresse att fotografera så ska jag även skriva några rader om det idag. Jag känner att jag har kört fast lite. Vill bli BÄTTRE, BÄTTRE, BÄTTRE men vet inte riktigt vart jag ska börja? Vill så gärna ha en ny kamera också, min duger ju men jag VET att bildkvalitén blir så mycket bättre med en riktigt bra kamera och dessutom har man fler alternativ som fotograf...mer utvecklingsmöjligheter.
Suck.
Jag önskar mig en... Nikon D700, exempelvis, i födelsedagspresent. Bara så ni vet. ;)

Här kommer bilderna på Vixie från dagen när lillan puttade reflexskärmen
på Vixie, om ni kommer ihåg den bilden? :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0