Sovrummet Före & Efter

Igår tapetserade och målade vi hela dagen, hallen och sovrummet.
Hallen blir klar först imorgon då vi insåg ganska snabbt att den gamla tapeten syntes igenom den nya. Suck. Så nu är underarbetet klart och imorgon kör vi igen!

Sänggaveln är ett varv färg bort innan den ska upp och så ska jag framkalla lite foton att sätta i mina nya ramar, nya sänglampor ska upp, en tidningshylla och så ska jag göra en taklampa innan det är helt klart! Sängborden är tillfälliga, men jag funderar på att göra dom permanenta! Nya golv blir det också - i samtliga rum, men först till hösten.




Efter:





Kommentarer
Postat av: Sandra

Så otroligt söt tapet!!!

2012-07-13 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0