Rismyrliden #1

Vilken underbar dag vi har haft tillsammans med Mormor och Morfar P i Rismyrliden!
Jag har inte varit där sedan jag var liten men det var precis som jag minns det, fast ännu lite mysigare nu när man vet hur man ska njuta av ett lantställe från 1800-talet.
My hade jätteroligt och busade hela dagen. Klappade kaninerna och tittade på grisar, kalvar och andra djur.
Det blev väldigt många bilder så jag lägger upp dom i två eller fler omgångar.

Imorgon blir min lilla skruttfia hela 10 månader gammal! Hon går nu själv, både ute och inne och har ett hej dundrans temperament.... Eftersom att jag har kvar mitt är det väl pappas hon har fått. ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder på en jättesöt tjej! Förstår dock inte hur du hinner... Mun är aldrig stilla... Och skorna åker av så fort man tagit på dom. Tror jag fått en Ernst :P

2012-07-30 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0