"I object!"

Igår sålde sambon sin "bus-bil" och jag fick den större delen av pengarna till mitt nya objektiv - tusen tack älskling!
Jag fick en orderbekräftelse på min mail att objektivet är beställt MEN att det kommer ta längre tid än jag trodde att få hem det eftersom det var en beställningsvara. Suck. Jag som längtar så. Men när det väl är i min ägo ska jag använda det flitigt.
Sedan ska jag försöka hitta ett kamerahus av modell Nikon D300 eller liknande när jag fått sålt min nuvarande kamera.

Imorgon kommer Ida hit på lunch, ska bli så roligt att ses! Man är ju lite isolerad som mamma-ledig.

Nu sitter lillan i sin babysitter och hunden har fastnat med pälsen i hennes hand. Ska kanske försöka hjälpa sistnämnda loss?

bild lånad från netonnet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0