Shabby Dog

Vixie lade sig på ett lite annorlunda ställe häromdagen, vilket matte utnyttjade till hundra procent. Det blev riktigt mysiga bilder med lite "shabby" känsla. Eller vad tycker ni?

För er som vill läsa om OSS så har jag inte så mycket att skriva.
Dagarna ser ungefär likadana ut, My springer omkring och gör egentligen inte så mycket annat än går, går, går...

Besökarna på bloggen har sinat lite, får se om det kommer igång under hösten. Eller om den helt enkelt blivit trist. ;) Funderar mer och mer på att starta upp en annan blogg/hemsida som ska få mitt "fotograf-namn" men jag har inte kommit på något bra ännu (trots att jag funderat i flera månader!) så det får vänta ett tag till. Blir antaglien Josefin Westergren Foto. :P
Jag har en hel del planer, men dom håller jag för mig själv ett tag till!

Jag VILL verkligen ha en ny kamera! Men när man är mammaledig försvinner de få slantar till annat nödvändigt. Kanske, om jag är riktigt snäll i år, så får jag ett ordentligt bidrag i födelsedagspresent/julklapp?



































 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Hon e så fin! ..Och du duktig på att fota såklart. :)

Svar: Tack! :) Ja, hon är finast!
Josefin Westergren

2012-08-03 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0