My & Milla

Igår busade My med sin kusin Milla för fullt! Dom var så söta att jag var tvungen att ta fram kameran. Ovanligt va? ;)

Snart börjar hösten smyga sig på och jag tycker att det ska bli så skönt! För att inte tala om vilka fina bilder man kommer att kunna ta. (Kommer antagligen ångra att jag sagt detta direkt första snön faller.)
Sommaren är helt underbar men det blev inte riktigt någon sommar i år.

Jag ska försöka blogga lite mer och inte bara lägga upp bilder, men ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om. Det blir alltid typiska "skit-grejer" som ingen bryr sig om i vilket fall. Vi får se hur det går, ett ärligt försök ska jag i alla fall göra. När hösten kommer!
Och fotografering, ja, det är ju min passion så därför blir det mest bilder. En bild säger ju mer än tusen ord sägs det?








Modeller: Milla & My
Foto: Jag
Utrustning: Nikon D60, Nikkor 50/1.4

Vänligen, kopiera inte och lägg upp mina bilder någon annanstans utan min tillåtelse.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Gud vilka fina bilder!

Svar: Men tack! :)
Josefin Westergren

2012-08-15 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0