Påsk

Lillan sover och Vixie sover. Jag väntar på sambon som slutar tidigt idag och vi ska inleda långhelgen med en långpromenad i solen! Om den är kvar om en dryg timme vill säga.
Ikväll ska jag försöka tvinga en viss Daniel att se Breaking Dawn med mig - den är så bra! Den bästa av alla filmerna tycker jag. De som inte läst böckerna håller inte med, jag vet.

Ha en trevlig helg allihopa! Ska försöka mig på lite fotografering av den seriösare sorten i helgen om vädret tillåter. Tills vidare får ni njuta av min vanliga modell; Vixie.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Vixie är så fin på alla kort, hon är nog född modell!

2012-04-05 @ 22:34:59
Postat av: Josse

Hon är ju skadad.... har levt med mig och mina kameror i 6,5 år. ;) Men jo, hon är helt klart något utöver det vanliga i modell-yrket. Höhö!

2012-04-09 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0