Don't be shy

Det finns misstankar om en kris. Av något slag. Kanske inte en riktig kris. En antydan till kris. Nej, det är fel ordval. En antydan till...panik.
Något måste ske, jag måste komma ut bland folk! Det enda jag gör är pratar bebisspråk och sjunger "De tre bockarna Bruse" med konstig, tillgjord röst. Och ser Gossip Girl. I oändlighet. 3 dagar och hela första säsongen är förbrukad.
Och äter Polly. Och får dåligt samvete FÖR att jag äter Polly.
Dessutom föll det typ 30 cm snö idag, jag ramlade när jag försökte få upp soptunnan till vägen och fick nämnda tunna över mig och jag bytte till morgonrock när jag badade min lilla tösabit och orkade inte byta tillbaka till kläder. Klockan var 18.00. Finns inga ord som rättfärdigar det.

Jag är bortom räddning.



Kommentarer
Postat av: Frida

nu när du fått bilen blir det bättre, ut och träffa folk.. :)



Kram

2012-04-19 @ 08:35:31
Postat av: Ida

Du får komma hit när du vill :)

2012-04-19 @ 14:17:04
Postat av: anna.

Till mig med!! När du vill :)

2012-04-24 @ 08:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0