Deltar i tävling!

Jag deltar idag i en fototävling på Caroline Dahléns blogg där man kan vinna en värdecheck på tvspelsweb.se. Jag skulle isåfall köpa dessa reflexskärmar då jag hela tiden gått och tänkt köpa men aldrig riktigt tagit mig i kragen och gjort det! Dom behövs då jag ska fotografera min väns bröllop i sommar.
Det är motiveringen jag har. Alla är antagligen värdiga vinnare och det ska bli roligt att se allas bidrag!

Här är mitt bidrag, tävlingen heter "Detaljer" och jag har valt att tolka det som en viktig detalj i livet; Ovillkorlig vänskap.
(Jag lägger upp den i större format under så får man kopiera och vända den själv, då den är finare som stor bild.)











Kommentarer
Postat av: Maria - Photography & Webdesign

Vackra bilder! :)

2012-04-09 @ 17:01:18
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: kom ihåg att kommentera med länk till ditt bidrag, annars är de lätt att vi inte hittar det.

2012-04-11 @ 10:06:01
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0